Pedofili är alltså okej




 Nu snurrar hjulet men hamstern är död. Jag är inte hälften det monster som en pedofil är. Hur kan du dra en sådan pararell, att jag skulle kunna jämföras med Hitler? Hitler ville utrota en folkgrupp som inte hade att göra med varken omoraliska eller jurdiska otillåtelser. 
Pedofiler ska lemlästas, dvs kastreras. De behöver inte dödas. Sedan skulle jag önska att det var så lätt som att ta bort det sjuka sex som inte bara sitter i mannens andra huvud utan i psyket. Det är ju där sexet sitter egentligen. Lobotomi? Nej, men man ska inte ge dem någon som helst möjlighet att frigöra sina sexuella fantasier. De är nämligen olagliga och fruktansvärt vidriga. Att fantisera om små flickor/pojkar som drömmer om barbies och leksaksbrandbilar och inte om sex med vuxna människor, sedan manipulera dem för att ha sex med dem.. Det är inte okej. För att råda bot på ett sådant hemskt beteende så måste man uppenbarligen vidta drastiska åtgärder. Jag är villig att framföra detta som ett förslag inom lag samt psykvårdshantering. Pedofiler ska inte ha rätt att kunna leva ut sina sjukligheter. Det gör ju bara skada. Det gör ingen gott förutom pedofilerna själva. Varför försaka flera barns trygga liv pga det? 

Till nutbag number two: Varför skulle jag eller någon annan vilja läsa om hur pedofiler vill idka könsumgänge med barn? Varför ska en sådan diskussion finnas till överhuvudtaget? Även om alla är födda med sexuella läggningar så finns det inom lag och olag. Det är samma sak som bombdåd. Man får inte sitta och planera bombdåd eller tipsa om det. Varför göra det med pedofili?

Och sluta skriv till mig. Besudla inte min blogg med vidrigheter. Jag antar att ni båda är lika mycket pedofil som både Fritzl och andra hemska män. Dictius te necare.

Kommentarer
Postat av: MartiJ

Nej, jag är ingen "Nutbag" och alla ska ha en rätt i ett demokratiskt samhälle att få göra sina röster hörda under ansvar - det blir sen upp till er som besökare att avgöra om ni vill ta del av innehållet som skrivits eller ej. Om du dessutom läser flashback's regelverk (högst upp på sidan) så står det att man inte tillåts uppmuntra till sex med minderåriga eller på annat sätt främja kriminell verksamhet där dessa är involverade [1.05] Det som däremot ÄR tillåtet är rent teoretiska diskussioner vilka man inte kan förbjuda då dessa förs i avdelningen för "Alternativa sexualiter" och mig veterligen så passar väl pedofili in i den kategorin.



För att sedan försöka besvara personangreppet du kastade mot mig: Nej jag är inte pedofil - men även om jag vore det så skulle jag inte ha något problem med det, varför skulle jag? Om du tror att man automatiskt vill ha "sex" med barn bara för man är pedofil så har du helt fel...

2009-07-27 @ 03:06:22
Postat av: Sandra Johansson

Jag är mållös. Världen är verkligen fylld av idioter.

2009-07-27 @ 10:17:31
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: bela

eh, jo. du är helt klart en nutbag. en pedofil vill just ha sex med barn. det är därör det heter pedofili. information som undgått dig kanske. varför skulle du ha problem med det? tja, nej. eftersom att du inte är rätt funtad (uppenbarligen) så varför skulle du tycka att det var konstigt med vuxna människor att ha sex med 10 åringar? för det verkar ju som en bra idé att en 80 kg alternativt 120 kgs karlslok lägger sig över en flicka på 40 kg. säger ju säg självt att man ska ge sig på någon i sin egen storlek.

personangrepp är svårt att inte ta till när det gäller det här ämnet i alla fall. du får gärna kalla mig enveten. du är ett avskum. OCH: för att förtydliga mitt meddelande till dig PERSONLIGEN (som du tydligt visat att du missat): sluta besudla min blogg men dina dumheter. trams kan du syssla med på flashback. det är ju det det är till för sa du ju.

2009-07-27 @ 19:56:51
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: MartiJ

Anstränger du dig för att vända och vrida på det jag skrivit till din fördel - eller är du bara dum? Jag märker att du inte är mogen nog att kunna föra en normal dialog här med mig, lite synd faktiskt, men inte helt oväntat. Er argumentations-teknik baseras på känslor (vilket iofs man kan förstå) så ni har förstås redan skapat en uppfattning om läget; att jag valde att försöka ge en annan synpunkt var tillräckligt för att bli påhoppad.



Nåväl... Jag ska inte "besudla din blogg med dumheter" något mer.

2009-07-27 @ 23:13:46
Postat av: ana

ibland kan jag bli lite förvånad att folk kan försvara något så vedervärdigt ens i teorin. jag har inget emot deras rätt att yttra dessa åsikter (heja yttrandefriheten), men att man ens kan tänka tanken att på något sätt försvara ett beteende som skadar oskyldiga barn både fysiskt och psykiskt gör mig ganska illamående.

2009-07-28 @ 00:50:43
Postat av: bela

jag håller med anna. det är klart att man ska få yttra sig men MartiJ måste väl begripa att även jag måste få tycka. att det jag tycker om pedofili är rätt normalt. sen förstår jag att inte ALLA pedofiler lever ut sina drömmar men för mig är det tanken som räknas. jag blir mest förbannat över den rad punkter jag citerade, som en pedofil då anser sig vara: snäll mot barn, förstår sig på barn osv. det hör ju inte till saken. de vill ju egentligen något helt annat än vad än barn har räknat med.

jag är mogen nog att föra en normal dialog med dig. dock inte när jag blir upprörd vilket jag blir av den här diskussionen. du försvarar något som jag inte håller så varmt om hjärtat. alla har vi våra principer och min är, förblir: rör inte barn, rör inte djur.

för övrigt: nej, jag är inte dum men det är ju din egen uppgift att se till att det du vill förmedla framförs på rätt sätt och att du får räkna med reaktioner. det är ju inte matlagning vi pratar om.

ville bara klargöra det. något onödigt kanske.

over and out.

2009-07-28 @ 10:39:18
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Adam

Du bekräftar bara parallellen igen, med detta inlägg. Bättre att erkänna det själv istället för att rationalisera.



Eller så handlar det bara om okunskap. Att du inte vet om att pedofili är en sexuell läggning och inte en handling. Pedofili är inte heller olagligt. Inga läggningar eller hudfärger är olagliga i detta land (som tur är). Övergrepp på barn är däremot olagligt, dvs när en pedofil övergår från tanke till handling. Stor skillnad.

2009-07-30 @ 00:16:15
Postat av: bela

MEN VAD FAN. läs vad jag skriver eller är du ordblind?

även om det är en sexuell läggning (jag har aldrig påstått annat) så är det fortfarande sjukt och jag vill mena att det sexet ska bort ur människan.

att HA sex med barn är olagligt. jag har aldrig påstått annat mer än att jag själv tycker att det är sinnesrubbat att ens FÖRSÖKA manipulera ett barn till sex.

sen vad du tycker om det kan jag lämna tillsammans med katten gustavs avföring.

2009-07-30 @ 05:27:08
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0